Rendelés menete
Vásárlás - rendelés - fizetés menete
1. Termékek kiválasztása és kosárba helyezése
A termék kosárba helyezése után folytathatja a vásárlást, vagy megrendelheti a terméket.
2. A kosár tartalmának frissítése, törlése és véglegesítése
A kosár tartalmának megjelenésekor a vásárlást tovább lehet folytatni a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva. Amennyiben vásárlását tovább folytatja, és újabb terméket helyez kosarába, akkor a kosár tartalma automatikusan frissülni fog.
Kosarának tartalmát bármikor törölheti. A termék előtti "Eltávolítás" négyzetre kattintva. (a kosár tartalma a webáruházból történő kijelentkezéskor automatikusan törlődik).
Amennyiben Kosarának tartalmát véglegesíteni szeretné, úgy a "Rendelés" gombra kattintva ezt megteheti.
3. Rendelés lépései
3.1 Az adatok megadása: A "Rendelés" gombra kattintás után amennyiben még nem vásárolt a webáruházban, itt megadhatja szállítási és számlázási címét, vagy a már korábban megadott adatait módosíthatja és megjegyzést is fűzhet a rendeléshez.
Fontos: ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Természetesen a felhasználó a megadott adatok javítását a Webáruházban található "Fiók karbantartása" menüpontban elvégezheti. Az adatokat csak először kell megadni – regisztráció esetén, a későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégezni.Felhasználó a regisztráció/vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
3.2 Szállítás: kiválaszthatja a termék átvételének módját, melyek az alábbiak lehetnek.
3.2.1 Személyes átvétel
3.2.2 Házhozszállítás
Felhívjuk figyelmét, hogy házhozszállítás esetén a pontos szállítási költségről, illetve a fizetés végösszegéről a rendelés feldolgozása után e-mailben értesítjük.
A webáruházban megjelenített termékek kizárólag online elektronikus úton a webáruházból rendelhetőek meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, nem tartalmazzák a Felhasználó által megadott szállítási címre történő szállítás költségét.
3.3 Fizetés: kiválaszthatja a megrendelés teljesítésének fizetési módját, de előtte még áttekintheti a rendelés adatait.
Fizetési módok:
3.3.1 Utánvét
A megrendelt termékek vételárát, valamint a házhozszállítás díját a vásárló a futárszolgálatnak fizeti ki készpénzben. Ezen fizetési mód választása esetén plusz 500 Ft kezelési költség kerül felszámításra.
3.3.2 Banki utalás
Webáruházunkban megrendelt termékek vételárát a szállítási költséggel együtt, Szeles Áron ev. Erste Bank -nál vezetett, 11600006-00000000-93563749 számú bankszámlaszámára kell utalni.
Az utalás kedvezményezettje Szeles Áron ev. Az utalás közlemény rovatában a megrendelés azonosítószámát fel kell tüntetni.
A megrendelt termékek az összeg beérkezését követően kerülnek kiszállításra.
Kérjük, hogy átutalásos fizetés esetén az utalást csak a pontos szállítási költség ismeretében indítsa el, amiről a rendelés feldolgozása után e-mailben értesítjük.
4. A szerződési feltételek és az adatkezelési szabályzat elfogadása
Amennyiben a megadott adatok helyesek, el kell fogadnia az Adatkezelési Szabályzatot és az Általános Szerződési Feltételeket, amely egyben azt is jelenti, tudomásul veszi, hogy a megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után.
5. „Rendelés elfogadása” gombra kattintva adható le a rendelés.
Amennyiben szükséges, a rendelés a „Vissza” gombbal módosítható. A rendelést bármikor megszakíthatja, és kosarának tartalmát törölheti.
Egy adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére elírt, téves ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő árra, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket az elírt, téves vételáron értékesíteni, hanem felajánlhatja a valós áron történő értékesítést, amelynek ismeretében Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.
6. Visszaigazoló email a rendelésről.
A Webáruház a megrendelésről automatikusan egy visszaigazoló e-mailt küld a megadott email címre. Ha az email nem érkezne meg célszerű a spam mappát megnézni.